Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Rõuge vallas Haanja külas
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 May 2025 16:41:18 +0300

Tere!

Palun kooskõlastada OÜ Elektrilevi OÜ tellimusel koostatud projekt LC2567
Detailplaneeringuala elektriliitumised Järve põik, Mäe tee, Võru tee ja
Kündja tee tänavate maaüksustele. Haanja küla, Rõuge vald, Võru maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.